مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مهر 1401 ساعت 13:022022-10-17اقتصادي

فارس من| مطالبه صدور مجوز انتقال کارکنان شرکت نفت از خصوصی به دولتی و برعکس


تعدادی از مخاطبان این خبرگزاری با ثبت سوژه «رفع منع انتقالی کارکنان شرکت نفت از خصوصی به دولتی و بالعکس» در سامانه «فارس من» خواستار بازتاب و پیگیری این مطالبه شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، تعدادی از مخاطبان این خبرگزاری با ثبت سوژه که عطف به ماده 31 اصل 44 و امضای وزیر نفت در سال 92 از حق انتقالی خود منع شده ایم، تقاضا داریم نسبت به اصلاح قانون ذکر شده و استمهال کارکنان جهت انتقالی از شرکت های واگذار شده به سایر شرکت های دولتی وزارت نفت و بالعکس همکاری لازم را مبذول فرمایید.

در ادامه گفته شد: لازم به ذکر است قبل از اجرای این قانون در وزارت نفت و اجرای ممنوعیت، اطلاع رسانی کافی از تبعات و زمانبندی اجرای آن صورت نگرفته بود و غافلگیری کارکنان شرکت های واگذار شده را به همراه داشته است.

در پایان سردبیر این سوژه عنوان کرده است: از نمایندگان مجلس انتظار می رود در حل این معضل بزرگ نهایت همکاری و مساعدت را مبذول نمایند و دولت و وزارت نفت را مکلف به اجرای آن نمایند.

بنابراین گزارش خبرگزاری فارس طبق رسالتی که بابت پیگیری سوژه های فارسِ من برای خود تعریف کرده است پیگیری این موضوع را در دستور کار قرار می دهد و از مسوولان خواستار توضیح در این باره خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| مطالبه صدور مجوز انتقال کارکنان شرکت نفت از خصوصی به دولتی و برعکس

فارس من| مطالبه صدور مجوز انتقال کارکنان شرکت نفت از خصوصی به دولتی و برعکس